کلاه قرمزی 92 با کاراکترهای جدید
 
کلاه قرمزی و پسر خاله
به وبلاگ من خوش امدید
چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:, :: 16:51 ::  نويسنده : پویا گفتار

آخرین لحظاتی که این شماره قاب کوچک آماده می‌شود، مصادف است با اولین روزی که سری جدید برنامه تلویزیونی کلاه قرمزی در پلاتوی وسیعی واقع در اقدسیه جلوی دوربین می‌رود.

گروه ایرج طهماسب سخت در تکاپو​ست تا کار را برای بچه‌ها و بزرگ‌ترها آماده کند. سری برنامه‌ای که نوروزهای اخیر سیما را رنگ و بویی دیگر بخشیده و از نظر آمار مخاطب در‌صدر بوده است.

موضوع در حال ضبط امروز حراج است و آقای مجری (ایرج طهماسب) و عروسک‌ها قرار است با بچه‌‌ها درباره این موضوع صحبت کنند.

فامیل دور، لباس‌های آقای مجری را ببعی، کاهو و هویج را، پسرعمه‌زا لباس خود را به حراج گذاشته‌اند و کلاه قرمزی و کاراکتر جیگر (که اینجا هم حضوری پررنگ دارد) وسائل دیگری را به نوبت به حراجی می‌آورند. این فصل از قسمت حراج، با سه برداشت نهایی می‌شود و رضایت ایرج طهماسب جلب می‌شود.

نکته جالب اینجاست که در پشت صحنه کلاه قرمزی از مانیتور کوچک کارگردان خبری نیست و همه عوامل از یک مانیتور دیجیتالی بزرگ، محصول کار را می‌بینند. طهماسب علت این کار را، درگیری خود در صحنه اعلام می‌کند و این که همه عروسک‌گردان‌ها این امکان را دارند که کار را با هم هنگام ضبط ببینند و ارتباط حسی لازم را به دست آورند.

نکته مهم دیگر، انرژی جالب توجهی است که گروه سازنده این برنامه شاد و پربیننده، از کار می‌گیرند. گروهی که معتقدند اگر خود از آنچه ارائه می‌دهند، نخندند و شاد نشوند، طبعا مخاطب سختگیر تلویزیونی نمی‌تواند با نمایش آنها شاد شود.

اضافه شدن کاراکترهای جدید به مجموعه نوروزی کلاه قرمزی مثل (دختر همسایه و دختر مهدکودکی) و البته پیوستن نگار استخر (عروسک گردان مشهور سنجد) به این مجموعه که جای سه کاراکتر حرف می‌زند، جالب توجه است. او می‌گوید ورود به این مجموعه می‌توانست برای من و برای این گروه یک​ریسک باشد، اما من به موفقیت خودم بین دست‌اندرکاران و عروسک‌گردان‌های کلاه قرمزی امیدوارم و معتقدم این کار هم مثل کارهای قبلی ایرج طهماسب و حمید جبلی با استقبال روبه‌رو خواهد شد. ضمن آن که کاراکترهای جدید سری نوروزی کلاه قرمزی آن‌قدر قدرت دارند که مثل سری‌های قبلی مخاطب را غافلگیر کنند.

این جمله، البته اظهارنظر استخر نیست و همه عوامل پشت صحنه «کلاه قرمزی نوروز 92» براین عقیده‌اند که عروسک‌های جدید با استقبال بالایی از سوی مردم روبه‌رو می‌شوند.

عوامل سازنده «کلاه قرمزی 4» می‌گویند که به اندازه اولین سری نوروزی این برنامه موفق در سال 88، به ارائه باکیفیت سری سال 92 حساس هستند.امسال هم تنوع در ارائه این سری برنامه در نظر گرفته شده است و بسیاری از شخصیت‌های مطرح، بازیگران و چهره‌ها مهمان کلاه‌قرمزی 92 خواهند بود.

مجموعه‌ای که کلوپ هواداران آن نیز راه‌اندازی شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





.: Weblog Themes By Pichak :.


پيوندها



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

 
   
  • خلیج
  • یخبندان